måndag 6 februari 2012

Tack

Efteratt vi lämnat av Alex i morse tog jag Leo på en promenad till stan. Där shoppade jag lite julservetter ( jag vet, men de kostade bara 5 kronor per paket och det blir faktiskt en jul igen). Sen tog vi en tur på Selma där jag shoppade 3 toppar och 1 par byxor för 730 kronor, men jag betalde bara 130 eftersom jag hade presentkort på 600. Tack svärföräldrarna för det.
Jag var inte hemma igen på 4 timmar så det blev snabb lunch (Leo åt på stan) och sen i princip bara iväg och hämta Alex. En snabb tur till Växtriket och sen hämta veckans matkassar och hem igen.
Dagen har sprungit iväg men den är inte slut än. Jag ska ha möte med Marcus kl. 19.30 på musikskolan och jag tänkte kolla ifall han kan skjutsa hem mig så kan jag ta en promenad dit. Nu är jag på gång ska ni veta!
Så, det var min dag, hur har eran varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar