lördag 4 februari 2012

tjuvlyssnar

Sitter här med ett glas vin och tjuvlyssnar på kvällens bidrag. Har bara lyssnat med ett öra så jag har ingen riktig åsikt ännu, en sak vet jag iaf- Thorsten Flinck är just Thorsten Flinck... Ingenting för mig..
Johan är iväg och ska spela ikväll så jag får myskväll med barnen, tacos och chips :)

Jag har fortfarande ingen telefon och det är sååå irriterande. Kör med Johans gamla spräckta lur, inga nummer kvar plus att det bara skrålar när jag pratar med någon. Men jag har inte kunnat klämt och känt på någon telefon då de tydligen inte finns här i stan. Då är det inte så lätt att bestämma sig.
En fråga till er med iphones: vad har ni för ungefärlig månadskostnad? Och är kameran bra?
Jag vet inte om jag är redo att lägga dem pengarna på en telefon, den är ju ingen supermaskin precis..
Och ni som inte har iphone- vad har ni och kan ni rekomendera den?

3 kommentarer:

  1. Hej Therese!
    Jag har en Iphone 3gs och jag avbetalar först då och den är på 80:-/mån, sen har jag ett abonnemang som har surf och det kostar 99:-/mån. Jag är väldigt nöjd med detta och jag tycker att iphones har ganska bra kamera, sen har ju 4:orna bättre! Hoppas du fick lite hjälp i alla fall. Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj, är du redan bunden till ett abonnemang? Annars är det ju bara att binda om det och plocka ut en ny lur! Alla har ju massa supererbjudanden hela tiden :-)
    kram

    SvaraRadera
  3. linda hamrin sundkvist7 februari 2012 13:52

    Jag har en Android, xperia arc. Supernöjd!! Betalar ca 400 i mån inkl det jag ringer för då.
    Jag tycker det är värt det. Kram linda (hf)

    SvaraRadera