tisdag 7 februari 2012

Veckan rullar på

Jag började dagen som jag avslutade den igår- med Marcus. Jag pratar/träffar nästan honom mer än någon annan just nu. Idag var även Gunilla Edström med, vi blev intervjuade för EP (Enköpingsposten) inför kommande projekt. Det pratades i över en timme, men det hade mycket väl kunnat hållt på längre om inte Marcus hade ett möte inbokat.
Efter det sprang jag in på Paus (mini-"galleria") och dealade till det så att vi kan stå inne där på lördag och göra reklam för Rock all Nite. klapp på axeln... Jag har nog lagt ner över 20 timmar på bara några veckor inför det här projektet, då räknar jag inte med alla timmars övning.. Sen kan folk säga att alla gör lika mycket. Så, där fick jag det sagt.

Just nu sover Leo och jag har ca: 50 minuter innan jag ska hämta Alex. Det är kanske bra att förebereda kvällens middag så jag har det gjort? Japp, så får det bli.
Vitlöksstekt fläskkotlett med rostade grönsaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar