tisdag 6 mars 2012

Bättre och bättre dag för dag

Dagen började bra och fortsätter ännu bättre... Jag träffade på Tottan och Linus hos barnspec (som för övrigt inte hade fått svar på mina prover än)
Så vi passade på att ta en lunch på stan, mysigt och gott!!
Leo somande sen på två röda i vagnen och jag har hunnit jobba lite Återsken under tiden.. MEN! Jag hann även med att lösa dagens tårtfråga ifrån Ena-Håbo- och jag vann.. Wiieee. Så snart har jag en till tårta som jag får hämta ut hos Fabian Flink- mums! Passar ju utmärkt nu eftersom mamma fyller år den 18/3.

Nu ska jag dansa en liten stund innan Alex ska hämtas hem. Puss på er i solen

Hur mumsig ser inte den ut??
Två tunna browniebottnar, chokladtryffel med krisp, passionscurd, ljus chokladmousse. 



Eller den..
Mazarinbotten, skogsbärspanacotta med vit choklad mousse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar