måndag 19 mars 2012

Dag 6

Samma idag, feber, ont, hosta, snuva- you name it.
Men jag har ju så fantastiska föräldrar!! Underbara pappa Lennart kom förbi och hämtade Alex till dagis när han ändå skulle iväg vid den tiden- tack!!
Sen kom mamma vid 10.30 och hämtade med sig Leo så jag fick vila (de hämtade även Alex efter förskolan och hade båda tills Johan slutade jobba)
Jag har vilat, hostat, badat, duschat (jag svettas väl ut febern gissar jag, luktar skunk hela tiden känns det som) fått snabb-besök av en joggande Åsa, fått i mig lite smoothie och sen inte så mycket mer.
Nu är jag så jävla less på det här så ni anar inte. Vaknar jag inte imorgon med en känsla av att det har vänt blir jag tokig(are)

Nej nu ska jag snart plocka upp Leo ur badet här bredvid, han brås verkligen på mig och kan bada jämt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar