måndag 12 mars 2012

Döende *2??

Johan är hemma från jobbet idag, han har haft feberfrossa under helgen och är genomförkyld (så ja, han är lite döende..)
En annan som är döende är jag, fy 17... Jag passade på att lämna Leo hemma med Johan när jag lämnade av Alex och sen gav jag mig iväg på första joggingrundan sen i november, Tänkte för mig själv första 500-1000 metrarna- men det här gick ju riktigt bra, känns ju fint. Ja, ni förstår säkert att jag inte tänkte likadant de sista 500-1000 metrarna. Herregud vad jag flåsade! Jag ville stanna vid varje steg jag tog, helst av allt ha en knapp att trycka på som Poff bara trollade hem mig. Men jag vet ingen som har uppfunnit en sån än.
Men nu är jag hemma, i mål, och känner mig ändå nöjd med att ha tagit första steget mot en bättre kondis. Heja mig!!

2 kommentarer:

  1. Heja dig!!! Själv skulle jag behöva införskaffa ett par löparskor om jag ska börja springa :S

    Kram Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kände efter övningshelgen att det måste ske en förändring med flåset om det ska höras någon sång. Just nu är det flåååååss..
      Jag har ecco Biom, två par. Funkar både för löpning och promenader..
      kram

      Radera