tisdag 13 mars 2012

Får inte

Jag får inte bli förkyld. Jag har inte tid, ork eller lust, framförallt inte råd då jag ska sjunga på en begravning på fredag. Men jag har de där typiska symtomen ni vet: kli i halsen, ont i kroppen (kan ju även vara träningsvärk, hi hi) nästäppa och trött.
Fast trött är jag ju ständigt, och täppt i näsan.. Så nej, det är nog ingen förkylning ändå :)

Nu ska jag laga lite kassler med paprikasås och sen ska jag göra mig vacker, jag ska vara mannekäng på en modevisning ikväll. Det är flera av de lokala klädbutikerna som brukar gå ihop varje år och ha en modevisning och det här är andra gången jag är med. Det är lite roligt, bara damer i publiken som minglar runt med lite skumpa.
Därefter åker jag direkt till dans och musikskolan för att repa med Återsken. Ingen rast ingen ro..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar