fredag 30 mars 2012

God morgon

Fredag morgon, barnen har sovit hyffsat i natt, bara Alex som vaknat en gång.
Jag är trött ändå, en natts hyffsad sömn gör tyvärr inga underverk.
Igår jobbade jag på Sko August, det var tjejkväll på stan och vi hade att göra kan jag säga. Men sånt är bara kul. Förutom den gången en kund visslade efter mig, hallå- är jag en hund?? Vill du mig något får du väl använda dina apostlahästar och gå fram till mig..

Idag ska vi till bvc, Leo har 18-månaderskontroll (fast han precis blivit 17 månader)
Jag hoppas det går lika bra som det brukar, det är ju vaccination också.
Båda barnen har varit fantastiska vid spruttagning hittills, så att jag skriver det här nu lär väl slå tillbaka snabbt som attan..
I övrigt har vi inga planer, vi får se om vi kanske åker och fikar efteråt om alla är glada och pigga..
Till skillnad mot hur trött Leo var häromdagen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar