fredag 2 mars 2012

Kommentarer

Kul att det äntligen kom in lite kommentarer, se förra inlägget.
Många anonyma men det gör ingenting.
i-landsproblem sa en, och visst är det väl så. Det är väl verkligheten för de flesta av oss.
Jobba mindre sa en annan, och det är ju inte så lätt.. Jag har svårt att tro att Johans chef ger honom ledigt för att vara hemma och laga en trasig vattenblandare i badrummet (den läcker flera liter varje dag, så badrummet MÅSTE göras om.)
Repa mindre, ja det är klart att jag kan skippa helgens övningar men det resulterar bara i att jag ändå måste hitta andra tillfällen att repa för att lära mig. Så det är ju ingen lösning, bara ett omfyttande ( i brist på bättre ord, hi hi)

Man behöver inte måla om- självklart inte! Men vissa saker är inte bara för det estetiska, det är inte så säkert att ha hål i taket och ledningar hänga ner.
Alla som bor i hus känner nog igen sig i att det ALLTID finns saker man vill göra om och fixa. Jag sa inte att allt skulle göras nu, men det är MYCKET som jag VILL göra.

Men jag tar absolut till mig av era inlägg .
Vi har iaf gjort en lång lista med allt som ska göras och så får vi se vad som prioriteras och hur vi hittar tiden, allt löser sig :) Rom byggdes ju inte på en dag

1 kommentar:

  1. Härligt att se att du tog min komentar (den första)på rätt sätt :) Lycka till med allt!

    SvaraRadera