lördag 10 mars 2012

Lördagsgodis

God morgon.
Jag är lite trött i huvudet efter gårdagens spontanmiddag/vinkväll med Emma och svägerskan.
Klockan var visserligen bara 23 när de sa hej då men sen ska det ju fixas och donas plus sisådär 5 vakenstunder för barnen.
Men trevligt hade vi!
Idag är det åter en fullspäckad dag, men bara med trevligheter. Kl 10 ska jag ner på Fam Furins loppis, sen till Selma för att prova en ny outfit tydligen till modevisningen och därefter på presentjakt.
Charlotte fyllde 35 igår och Madde 35 på tisdag så det är två kalas idag.
Hela familjen är eg bjuden till båda men jag har valt att gå själv. Dels för min egen skull, hinna prata med dem i lugn och ro, men dels för barnens skull (och de andra gästerna) som är lite förkylda och inte på topp.
Tack och lov bor de nästan grannar med varandra så jag kan tima in kalasen bra.
Det blir först afternoon Tea hos Madde med massa smarrigt (hon är ju gryyym på att baka), och sen hem till Charlotte som skulle ha lite smaskiga pajer bl.a. och så blir det nog lite vin.. jag blir nog kvar där över finalen av Melodifestivalen och sen lär jag väl rulla hem!!
Som sagt, fullt upp men bara massa trevligheter.
Ps.vad använder ni för mobilblogg? Är så less på att mina foton blir rutiga. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar