lördag 3 mars 2012

Mör

Idag är man lite mör måste jag säga. Först en så mysig kväll med finaste Åsa och Terese, mycket skratt och tårar. Som alltid :) Tack tjejer för att ni finns!
Sen idag har vi repat koreografier hela dagen, mellan 9.30-17.00. Som alltid när vi har övningshelg skiner solen som aldrig förr..Men det är smällar man får ta.
Så det är inte för inte som man är mör i hela kroppen, och i knoppen med. Men det är bara att ladda om, i morgon kör vi lika hårt igen. Det blir så jäkla bra, jag hoppas verkligen att alla som läser här inne kommer och tittar.
Är så trött så jag orkar inte ens skriva mer nu. Puss på er allihop, nu ska jag duscha och sen är det 2:a chansen som gäller (om jag håller mig vaken vill säga)

4 kommentarer:

  1. Klart jag kommer och tittar vännen, men det vet du ju redan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och det är sååå kul. Kram på dig

      Radera
  2. Gärna men har ingen att gå med :- (
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det måste ju gå att ordna.. Din mamma, syjuntan, svägerskorna? Hoppas du hittar någon, kram

      Radera