lördag 24 mars 2012

Rolig fru

Gårdagen spenderades till större del utomhus, efter en katastrofal fm inomhus..
Alex lekte, Leo sov, jag vilade i brassestolen. Leo vaknade, han och Alex lekte tillsammans, jag vilade i brassestolen ;-)
Efter ett par timmar kom Filippa och hälsade på. Jag smet till systemet och köpte årets första rosé och sen blev det ett glas i solen för att fira in våren.
Jimmy kom efter jobbet och hämtade med sig Alex, han och Åsa ville ha honom en natt- det var väldigt ömsesidigt och Alex sprang in i bilen.
Här hemma blev det tacos och sen kom roliga frun fram... Leo somnade redan 18.30 och när vi hade ätit klart och fixat lite vid 19.30 gick jag och la mig!
Skoj, kul, bästa frun...
Men det gick inte att vara uppe, jag är inte hundra än efter influensan och att vara uppe till 01 kvällen innan tog slut på mig helt.
Men detta resulterade i att jag sovit 10 timmar i natt (med ett avbrott på de vanliga 30 minuterna med ledsen Leo)
Så idag känns det toppen :-D

Idag ja.. Jag ska väcka mannen nu som får ta hand om badande Leo, jag ska hinna fixa frukost, sminka mig, hitta kläder, stryka duk och hinna ut på loppis till kl 9 för att sen stå på stan (Paushuset) och göra reklam för showen..
Så puss på er, vi hörs sen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar