onsdag 18 april 2012

Att hitta guldkornen

Efter att jag lämnat Alex och uträttat lite ärenden bjöd jag in mig själv och Leo till Åsa på en kopp te. Förr sågs vi ofta men nu går det tyvärr alldeles för lång tid mellan gångerna. Men då gäller det att ta vara på de tillfällen som ges.
När jag kom hem runt lunch hade jag en smått övertrött kille som inte ville göra någonting. Mat var inte att tänka på så inom 3 minuter låg han och sov i sin vagn.
Själv fixade jag lunch och satte mig ner och åt framför tv:n i lugn och ro.
Jag har även hunnit börja med mina nitar till scenkläderna, njutit av en kopp te i soffan tillsammans med en god bulle och haft det bra.
Det gäller som sagt att bara fålanda ibland. Inte bry sig om allt som behöver fixas- huset står kvar ändå.
Att ta vara på de tillfällen som ges.
Nu ska jag hämta min stora älsklingskille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar