lördag 7 april 2012

kuckelikuuu

Glad Påsk allihop.
Uppdatering?? Ok, här kommer den så håll till godo
Självporträtt, varför inte?
 Torsdag kväll: dans och sång 18.30-22.30, plus lite styrelsemöte efter det. Sen hem till sängen. Men det tar förbaskat lång tid att somna varje kväll efter repen då stämmor, steg och armrörelser far runt i huvudet. Jag måste nog köpa någon form av insomningstabletter..

Fredag: ont i magen inför den lilla PRO-spelningen. Löjligt kanske några tycker, men det är inte kul att åta sig något och sen känna att man inte klarar av det. Jag skulle ju kompa mig själv från början och det är där problemet ligger, sången fixar sig alltid. Men nu kom Magnus Midelf och räddade mig-igen!! Så det blev succé. Fick även köra sista låten, Bridge over troubled water, två gånger (hade inte repat in något extranummer, eller om sanningen ska fram- vi hade inte repat alls)



Sen hem och mysa lite med familjen, fixade middag och så inväntade vi Veronica och Fredrik med barn. Det blev inte så sent då barnen behövde sova, men trevligt hade vi de timmar som gavs.
Lite gottigt måste man ju ha
Jag och min fina guddotter Jonna

Lördag: påskharen hade visst varit på besök och vi hade två lyckliga killar här hemma. Alex fick några Hot Wheels och Leo en stor drake. Vi räknar med att det blir godis så det räcker och blir över från både mormor, farmor och gammelmormor..
Lyckliga killar..
Sen har jag varit och solat, jag vet att man inte ska det men det "bara bidde" så. Sen till systemet, vi hade ju slut på skumpa!! Vidare hem för ett träningspass, känner mig duktig. 3 träningspass på en vecka plus två rep med Återsken á 3 timmar.
Hinner väl inte hända så mycket fram till showen men det känns bra ändå.

Ikväll då? Spontanutgång kallas det. Veronica (Vevve) ringde och talade om att hon skulle vara i Enköping över påsk så då bestämde vi att hon skulle komma hit ikväll. Johan ska spela på Corner igen och vi skulle bara krypa upp i soffan med ett glas vin och tjattra. Men efter lite påtryckningar utifrån om att kanske ta en sväng på byn styrde jag upp med barnvakt, tack mamma!!! Så nu ska jag helt plötsligt på kalajs.
Ja eller, vi har ingenstans att vara än och vet inte riktigt vilka fler vi blir men det löser sig.
Vi kanske ses ute??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar