lördag 21 april 2012

No no

Den här dagen går inte till världshistorien som den bästa. Vi repade i nästan 9 timmar och det gick inte bra. Inte för mig.. (Överhuvudtaget var det mer nerver hos alla tror jag. Det var inte den bästa stämningen vi haft.)
Det har varit för mycket. Känslorna sitter utanför kroppen och jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken hela tiden. Hade jag bara tillåtit mig själv att gråta hade jag nog aldrig slutat.
Men det var bara att bita ihop och göra sitt bästa. Det kan ju bara bli bättre efter det här!
Något försenad åkte jag hem till mamma med kinamat, Johan och barnen var redan där. Tyvärr var det redan läggdags (underbara mamma och Lennart hade erbjudit sig att ha barnen över natten så vi fick sova ut en natt) så jag fick inte se barnen så mycket idag.
Jag hann iaf läsa saga för Alex som inte ville släppa taget om mig.. Älsklingen!
Nu är vi hemkomna och jag är redan nerbäddad. Det blev inte mycket sömn igår, som vanligt när Johan är borta, så jag hoppas på fler timmar i natt.
Imorgon är en annan dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar