tisdag 24 april 2012

Radio Uppland

Mitt liv består just nu till 85% av Återsken. Vi andas och lever Återsken. Det är mat som ska fixas, presentationer som ska memoreras, kläder ska sys, stämmor ska sättas, tyger ska upp, 900 stolar ska sättas upp, scenen fixas m.m m.m m.m.
Så tyvärr hinner jag inte med att blogga så mycket som jag skulle önska.
Lite trevligt har jag hunnit med iaf. En tur till Erikslund i söndags medan Johan och Lennart satte upp vår nya dusch, en lekdate med Terese plus barn igår, ett besök på skolan sen en date hos Åsa idag...
Och om ett par timmar ska jag ner till Bahcohallen igen, jag och Marcus ska bli intervjuade av Radio Uppland (P4) inför showen. 5 minuters direktsändning, då ska jag väl inte hinna säga allt för mycket dumt va ;)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar