söndag 29 april 2012

Slut som artist

Gårdagens show flöt på precis lika bra, extra roligt när man har många som man känner i publiken. Tack för att ni kommer och lyssnar, det betyder jättemycket!
Efter showen städade vi upp i hallen. Det dammsögs och sopades, vi rev bort 730 nummerlappar från stolarna. Plockade prillor- vad är det för fel på folk?
Sen blev det häng i logen, eller loge och loge, omklädningsrummet, med lite skumpa och massa skratt.
Kl,01 joinade jag ett gäng inne på Pulse där vi skakade rumpa ett tag till.
Men jag var klok och gick innan de stängde så jag skulle slippa taxikön.

Nu ligger jag faktiskt i badet och mjukar upp min stackars sargade kropp. Det är nog lättare att säga vart jag inte har ont.
Puss på er



2 kommentarer:

  1. Ja fy fan vilken kväll! Idag är man bra mör.... : )

    SvaraRadera
  2. Ni var super!
    Puss & Kram

    SvaraRadera