söndag 15 april 2012

Working 9-5

När jag vaknade igår morse var jag väldigt trött, trots att jag hade fått sova 7 timmar i sträck. Helt otroligt, men när man inte är van blir det nästan motsatt effekt.
Anyhow.. Det var bara att fixa matsäck, packa skor, vattenflaska och så bege sig till Joar Blå för en heldags showövning.
Det gick bra, jag fick dock en riktig svacka efter lite drygt halva dagen och hade svårt att komma igång igen.
9-17 höll vi på och det är samma sak idag. Ledig helg??!
Vi kanske skulle sluta lite tidigare idag men då ska jag och Marcus jobba med en annan sak så det blir ingen skillnad..
Nu då?
Jag sitter återigen bredvid en badande Leo (han var totalt nerbajsad) och jag måste bara säga
AJ AJ AJ.
Jag har ont i hela kroppen, armar och rygg speciellt. Shit vad man är otränad. Undrar hur det går idag??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar