tisdag 22 maj 2012

Inskolning

Idag ska vår lille prins skolas in, tänk att han blivit så stor! Det är Johan som tar första dagen. Vi får se om han slår mitt och Alex rekord, det tog ca:2.5 timmar så var han klar.
Ska bli spännande att höra ikväll hur det gått..

Jag måste ge mig själv en klapp på axeln också. Igår höll jag på att somna bredvid Alex, var allmänt trött och seg efter första arbetsdagen.
Jag beklagade mig på fb att jag fått så dålig karaktär Ang träning, att jag blivit en soffpotatis.
Men så pang! Jag for ur sängen, satte på mig träningskläder och vips var jag ute på en runda.
Jag höll på i 25 minuter och kom 4.2 km. Har ingen aning om det är en bra eller dålig tid, och det spelar heller ingen roll, huvudsaken är att jag tog mig ut.
Nu väntar snart en ny dag på jobbet.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar