onsdag 9 maj 2012

Spontant

När jag lämnat på förskolan fick jag ett meddelande från Teles som bjöd in mig och Leo på lite lek. Jag vände genast om och åkte ner till Munkan. Myspys, precis vad som behövdes i det tråkiga vädret.
Åkte hem till lunch, fick i Leo lite mat innan han slocknade..
Tanken var sen att jag skulle ta tag i hemmet, tvätten, allt som ska upp på vinden, ner från vinden, disken etc.
Men jag orkar inte!!
Vill bara sitta i soffan med tända ljus, en kopp te och en bulle. Och det tänker jag göra.
Vill någon klaga på hur det ser ut här, varsågoda och kom hit och städa ;-)

1 kommentar:

  1. Mysigt med spontandejt. och vissst känner man bara för att krypa upp i soffan och titta på någon film. Själv jobbar jag hemifrån så jag har lyckats tvätta två maskiner iaf under dagen :)

    Kram

    SvaraRadera