fredag 22 juni 2012

Midsommar

Tänk att det redan är midsommarafton..
Jag har hunnit jobba en månad, dagarna bara springer förbi.
Och igår fyllde jag år, längsta dagen på året- nu vänder det. Vi fick en väldigt trevlig kväll med sol på nyrenoverade altanen. Jag hade gjort italiensk smörgåstårta och självklart blev det jordgubbstårta efteråt.
Presentbordet=altangolvet blev snabbt fyllt med bl.a. matteusskål, två badenbaden-stolar, cykelsadel, gardiner, lykta, vinglas, pengar, vaser m.m. Jag fick även fina bidrag kvällen innan till min blivande kryddträdgård. Så jag kan inte vara annat än nöjd och tacksam!


Nu väntar snart frukost på altanen, färska jordgubbar och yoghurt- mums!
Kl 12 ska vi infinna oss på LG3 för traditionsenligt midsommarfirande, tror vi blir runt 12 vuxna och lika många barn :)
Ha en fin midsommar allihop nu,. Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar