onsdag 4 juli 2012

Ledig dag

Har varit ledig idag, vilket jag alltid är på onsdagar i och för sig.. Men idag har jag varit helt ensam, barnen åkte med mormor och morfar i husbilen igår. De har det underbart vid Taxinge slott, badar, leker, äter glass och myser. I morgon åker de till parken Zoo innan det är hemfärd. Vilken tur att vi har världens bästa (i våra ögon) morföräldrar!!

Åter till min dag, sovmorgon till 8.00, frukost på altanen och sen började jag...

*diska
*fylla i och ur diskmaskinen, två gånger
*tvätta och hänga tvätt
*skura kök och badrum
*Dammsuga
*skura golv
*måla altandörr och runt tre fönster

Det var väl ändå bra gjort på en "ledig dag".. Ok, jag har faktiskt solat lite också.
Nu ska jag bara fixa håret och sen hojjar jag ner till Hamncafét för att möta upp fina Teles. Vi ska äta och dricka gott och lyssna på Tre Gubbar "Johan, Anders och Fritte"
Nästan samma sak som Madonna ;)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar