lördag 24 november 2012

Det är visst några här..

Heeeej!! Har ju egentligen tänkt lägga ner det här med bloggen men gick in av en slump idag och såg att jag faktiskt har flera hundra som är inne här varje vecka och kikar.. Undrar vilka ni är och om det är någon som vill att det ska hända något på den här sidan?? Jag vet inte hur jag ska göra, blogga/inte blogga? En anledning till att inte blogga är den enkla att det är så jädra svårt att blogga från mobilen. Det tar tid att skriva, mina foton blir suddiga/otydliga. Datorn hinner jag nästan aldrig sitta vid och det är ju där det går bra/fort att skriva. Och vad ska jag skriva om, vill ni läsa om mig och mitt? Vi får se hur det blir, det är ju ändå lite kul :) Så- om du hittat hit- skriv gärna en rad eller två och berätta att du är här. Då skulle jag bli såå glad.

2 kommentarer: