torsdag 29 november 2012

Skolk

Idag har jag skolkat ifrån kören... Eller halvt iaf. Jag satt bredvid och lyssnade första halvan, hade möte med delar av Tomasförsamlingens styrelse och sen åkte jag hem.
Jag är inte helt hundra i rösten och har en viktig begravning imorgon som jag vill ska gå bra. Därför fick jag hålla mig tyst idag.
Men WOW vad det lät bra och vad häftigt det är att faktiskt få lyssna på Oss. Maffigt!

Men hörni, det är inte ens december än och jag börjar redan tröttna på att slå in julklappar.
Idag t.ex slog jag in 17 resväskor. Vi kommer att ha slagit in säkert 1000 julklappar innan vi tar julledigt.

Jag och Elin tog en tur till Helenas kök ikväll innan kören. Det var julmingel med trubadur, utställare och mat/fika. Jättemysigt och så mycket fint!
Jag köpte bl.a en Doris Diverse väska och en stor vit stjärna med belysning ifrån Nina på Nindigos Rum.
De ligger på nedervåningen så det blir tyvärr inga bilder nu.
Bifogar några suddiga bilder.
Nu börjar Revenge igen. Kram

1 kommentar:

  1. Blir alldeles varm i hjärtat när du skriver att begravningen är viktig! Här hemma har tårarna redan börjat trilla. Är så glad att det är just du som sjunger för min pappa!

    SvaraRadera