lördag 8 december 2012

Que?

Men vad hände med den här veckan? Det har som alltid bara sagt swish och dagarna har försvunnit i ett nafs.
En vecka som bjöd på bl.a 5-årskontroll av Alex och såklart hans födelsedag.
På onsdagen myste jag med barnen och svägerskan medan snöstormen yrde utanför. Jag smet iväg och sjöng på en begravning men höll nästan inte på att ta mig hem igen. Hjälp vad det blåste och snöade!
Tack och lov gick det bra och vi satte igång med julbak ihop. Vi hann göra knäck, drömmar, chokladsnittar, pepparkakor och wienernougat.
På kvällen blev Åsa kvar på middag och Jimmy anslöt också.
Vi testade Morbergs vin men nä, jag blev inte så impinerad  tyvärr. Hans röda box var mycket bättre.
Idag har jag och kollegorna inventerat.. 11 timmar blev det nästan och ändå är vi inte färdiga så det blir till att köra imorgon med.
Av den anledningen blir det nog sängen snart.
Har ni en bra lördag? Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar